adui..risaunye...cm ner nih..femily aq sume da sebok kate nk bg adiah best2 klu dpt result ok..tp byngknlah aq punye result trok..
mampuih....satu habok pon x dpt..then malu lak ...
heh...hope dpt la mcm mne koi nk uh...klu dpt 5A pon jd lar...
klu tnye kwn2 koi x takot ke result ??? dieorg jwb takot la jugak..tpy x secuak koi nih...dieorg blake pndai..koi???herm...ntah r knape?? mkn pikir mkin nyampah kot!!
#tiber je nyampah...
heh..pepepon lmbt ke cpt ke ttp kne amek kn...
hah lg 1 ?? ic koi ilang................................sial la phui..
koi watlek je sbb rse x pntng kot..tpy bapak pntng nye pdahal???
da lame da mncri..lps abes pmr arytuh x ingt da mne koi cmpk...maleih nk bg tau ayoh koi..nnty kne mrh..takot!!
koi wat muke x besalah jela...risau lak..cm ne nk bg tau ayoh koi ke x nk??
hah..biakan dulu..nnty2 la bg tau
akok koi da tau then dye ckp cm nih!
*ish ape la aok ni dekwan ic pon boley ilang ..aok nk jd bangla ke x der ic..bodoh aok ni..
abes klu aok nk g jejalan x der ic cm new??
koi jawab: lah da nk ilang nk wat cm new???
sng kn jwapan koi..
herm..k lah pnat da typing..
sekian.,,
mood: smakin ary smakin risau pasal result..
kalaulah ade org bg semanagt siket kan best!!




No comments:
Post a Comment