Ini Blog Gua ! shukri zakwan: February 2012

1 january 2012

fuh, salam to all my readers !!
okey blog ni lme jugak r x usik . maybe sbb da x slalu on9 :( skolah kan !
tpy aryni tiber rse gatal2 tngn koi nih nk update( >,< ) . see the title kan ..jengjengjeng , tuh date koi exam up 1 .btw excited lhajugak sbb 1st time exam upper porm
#form la.. but giler cuak .. koi rse naek form n mse form 3 dlu bgai lngit n bumi...ktare giler prbezaan dye..tuh dia tuh dia . tpy nk wat cm ner kate cekgu norlida . awk kne blajar smpi awk maty x boleyh penat2 . hihi <3 cekgu tuh..klakar hahahax . jap ! ha ok subject pling koi takot exam nih is chemistry .uwaaa ssahnye. koi x tau la cekgu ajar koi mcm fhm jer tpy time jwb soalan wahhhhhhh otak koi nih ibarat kne virus ..spe yg pndai chemist tuh koi respect lha dye.. :DDjap .a duh saket prot lha.

huh...slesai pong .haha ! back to the issues haaa psl exam kan. k hope2 la dpt result oke . x nk gempak sngt pon just nk okey2 jer !!

op2 ..ade sdikit kekeliruan nih..spe2 tlong jwb..ermm skolah koi skangn nih da x bg amek 10 subject yg killer2 tuh . so koi plih LK dri BIO . actually minat jugek BIOLOGY tpy da kne plih..koi nk jd engineer bkn doctor sbb english koi mcm haram jadah ...#tibee kan
ha so exam kali nih ader due2 paper ke koi kne amek..omaigoshhhhhhh haha..x snggup koi..
tlonglah skolah koi x nok.. k ituh shaje utk entry kli ini..

BHOI~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

i feel down !

assalamualaikum readersssssssss ,

sbenanye koi saje2 je wat entry nih sbb bosan . ---> lantak aok lah
nk tau ?? smenjak 2,3,4 menjak nih koi rse down blaja dlm klas.. trnyata pure sains mmng susah !
tpy nk wat cm ner .. koi nk jd ENGINEER okeyh haha. hmm koi down bkn sbb pe pon sbb slh koi sndri sbenanye.. x study !hmm nk wat cm ner this is my style. hope up 1 ni dpt result ok. then koi dpt rsekan yg sir syafrien tuh mcm x suke koi..sbbnye koi sokmo x wat keje dye. mlas la blaja ngn dye tuh !! #ya allah ape koi ni x suke cekgu !! astagfirullahhalazim ^,^
mm pepepon koi akan cube sdaya upaya blaja leklok k..


op2 ..koi de bngang ngn sorg prefect nih ------> laki------>form 5 . bangsat lah mulot dye nnih..koi x cri mslh ape2 pon ngn aok tuh asal nk sound2 koi..stakat jd prefect x payah nk bajet yg aok tuh brdisiplin ngat ..x sedo ke da rmi fuck aok tuh.. !!!
oke2 cukop2 x nk maki bnyk2 da nnty tkot trbalek ke koi ..haha tibe..
hrp2 sngt prefect tuh bce entry nih... dye sdr la kot yg koi mksodkn tuh dye sbb koi ni ssh klu nk benci2 org ni..wuu..ingt aok form 5 da cukop bgos ke nk sound koi..da la mention nme bapak koi..pehal ?? yg aok tuh x sdr..ish mlas je nk ckp nnty kabo koi hina..kbai~~ koi da leteh borok aokme..haha.. x der la ni btol k..

hope korg enjoy bce entry nih k..oleh itu
wabillahhitaufikwalhidayah wassalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh .!~~
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

nesa aziz will move :'(




nesa..koi hrp koi x trlmbt lg nk wat story ni utk aok dn hrp sngt2 aok bce story nih..
k.. koi start dri awl..koi knl aok time drjh 6 lg n mmng x prnh tgur aok pon dulu sbb aok klas budok pndai n koi... :( tpy koi naek form 1 koi da start usha aok sbb aok baek n wida... actually form 1 dlu wida tuh msuh koi... !! koi naek form 2 pehhhhhhh sekelas plak ngn aok.tgur2 tros baek smpai la skang..ok pling enjoy form 3 sbb aok dok dpn koi dlm klas..sokmo borok ..ngmpat org ni org tuh.. best sngt doe...tpy lps koi drg aok ckp nk pinda tuh k koi wat x kesah sbb ingt aok men2 je..koi tau aok cm ner ..

now !! aok dh nk pindaa pon...serius sedey giler2 babi..sape nk wat kecoh dlm klas nnty..n sian wida dok sorg2... aok bwk dri la skola kt situ..koi rse aok x der mslh sngt sbb makcik aok ade kt situ..koi fhm aok x bley blah ngn skola tj tuh..aok nk jd doktor kn ?? bgos la aok skola situh cpi cita2 aok tuh nnty kite msuk U sme2 eyh.. *bajet layak je ..
kngnan lepak2 malam ngn aok tuh x der da lps ni..msty sokmo koi tringtkn aok..msty punyelah..konfem !! *bwk diri *take care *just be yourself je kt sane k ... jngn lupe solat taw :P hahaha..

nesa...koi nk 1 jer dri aok tlong jngn lupe koi n kwn2 laki yg laen k...sbb kiteorg x kn lupe yg prnh ade membe yg se cool aok..segiler aok.. !! nnty klu da blek dri asrama tuh contact2 la koi kite lepak2 ..cm dulu2 !!blaja leklok tau..ingt aok nk jd doktor ..!! n aok de mention klu jmpe koi nnty nk wat study group n ape2 jelah kn...well koi berbesr aty sngt wey nk join mnde2 gituh mcm mse form 3 dulu...bru 1 soalan da mcm2 citer da bukak..best sngt..herm..koi rse da bnyk sngt da koi typing nih...#k stop shuk control your emotion tuh..
nesa nesa nesa nesa...;............. bye.. jmpe kwn bru kt sne ..nnty knlkn kt koi !!
hope u can succes at that school
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen